Víte, jaký šperk vybrat pro ženu, kterou milujete?

V té situaci jste mnozí z vás mužů byli jistě několikrát. Prohlížíte stránky internetového obchodu se zlatými šperky, protože chcete svoji milovanou ženu překvapit a potěšit krásným dárkem. Ale jak to udělat, abyste vybrali ten správný šperk a váš dárek způsobil opravdovou a nefalšovanou radost? My vám poradíme.

Všímejte si…

Prozkoumejte šperkovnici svojí ženy a prohlédněte si šperky, které ji právě zdobí. Jsou její šperky ze žlutého, bílého nebo růžového zlata? Převažují šperky s drahými kameny nebo bez nich? Důležitá je i velikost a tvar zlatého šperku. Některé ženy nosí šperky jemné a spíše menší, jiné naopak upřednostňují větší a výraznější šperky. Záleží tedy i na tom, jestli na sebe žena ráda upozorňuje či nikoliv.

Pozorujte…

Nosí žena stále ty samé šperky? V tom případě si na výběru toho správného šperku dejte opravdu záležet. Váš dárek totiž nahradí ten, který je právě její oblíbený. Jestli žena šperky ráda a často střídá, pak máte vyhráno. Jistě uvítá další „kousek“ do sbírky.

Rozlišujte…

Věnujte velkou pozornost i tvaru zlatého šperku. Náušnice mohou být kruhové, visací nebo pecky. Podle druhu zapínání šroubovací, zaklapávací nebo na puzetu. Řetízek s přívěskem by měl mít správnou délku. Nejkratší řetízky mají délku 40 cm, hodí se pro ženy se štíhlým krkem. Středně dlouhé řetízky a náhrdelníky s délkou 45 – 50 cm se skvěle hodí na každodenní nošení pro každý typ ženy. Náhrdelníky dlouhé 60 – 70 cm jsou vhodné ke společenským šatům nebo extravagantním oděvům. S výběrem velikosti prstenu si nedělejte starosti. Stačí změřit vnitřní průměr prstenu, který žena nosí a my vám poradíme tu správnou velikost.

Možná máte pocit, že by se k vaší ženě hodily jiné šperky než ty, co právě nosí. Pak je čas na změnu! O výběru šperků podle barevné typologie jsme psali v minulém článku. Inspirujte se a můžete si být jistí, že vaši ženu svým výběrem ohromíte.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.