Víte, jaký šperk vybrat pro ženu, kterou milujete?

V té situaci jste mnozí z vás mužů byli jistě několikrát. Prohlížíte stránky internetového obchodu se zlatými šperky, protože chcete svoji milovanou ženu překvapit a potěšit krásným dárkem. Ale jak to udělat, abyste vybrali ten správný šperk a váš dárek způsobil opravdovou a nefalšovanou radost? My vám poradíme.

Všímejte si…

Prozkoumejte šperkovnici svojí ženy a prohlédněte si šperky, které ji právě zdobí. Jsou její šperky ze žlutého, bílého nebo růžového zlata? Převažují šperky s drahými kameny nebo bez nich? Důležitá je i velikost a tvar zlatého šperku. Některé ženy nosí šperky jemné a spíše menší, jiné naopak upřednostňují větší a výraznější šperky. Záleží tedy i na tom, jestli na sebe žena ráda upozorňuje či nikoliv.

Pozorujte…

Nosí žena stále ty samé šperky? V tom případě si na výběru toho správného šperku dejte opravdu záležet. Váš dárek totiž nahradí ten, který je právě její oblíbený. Jestli žena šperky ráda a často střídá, pak máte vyhráno. Jistě uvítá další „kousek“ do sbírky.

Rozlišujte…

Věnujte velkou pozornost i tvaru zlatého šperku. Náušnice mohou být kruhové, visací nebo pecky. Podle druhu zapínání šroubovací, zaklapávací nebo na puzetu. Řetízek s přívěskem by měl mít správnou délku. Nejkratší řetízky mají délku 40 cm, hodí se pro ženy se štíhlým krkem. Středně dlouhé řetízky a náhrdelníky s délkou 45 – 50 cm se skvěle hodí na každodenní nošení pro každý typ ženy. Náhrdelníky dlouhé 60 – 70 cm jsou vhodné ke společenským šatům nebo extravagantním oděvům. S výběrem velikosti prstenu si nedělejte starosti. Stačí změřit vnitřní průměr prstenu, který žena nosí a my vám poradíme tu správnou velikost.

Možná máte pocit, že by se k vaší ženě hodily jiné šperky než ty, co právě nosí. Pak je čas na změnu! O výběru šperků podle barevné typologie jsme psali v minulém článku. Inspirujte se a můžete si být jistí, že vaši ženu svým výběrem ohromíte.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení